Novinky

02.05.2016 17:40

 

Dlouho jsem stránečky neaktualizovala, nějak mi nezbývá moc času jelikož se u nás událo moc událostí.

 

Štěňátka z vrhu B krásně prospívají, všechna se mají velice dobře a je o ně s laskou postaráno. Dokonce se někteří i zúčastnili nějakých těch výstav a zatím s pěknými výsledky. Jsem nadšená. To ale samozřejmě pro mne není podstatané. Hlavní pro mne je, že se mají báječně, mají plné mystičky a jsou obklopováni láskou a stálou péčí. 

 

A co se ještě u nás událo? S Orsinkou jsem si vyměnila mateřské povinnosti a dne 1.1.2016 se nám narodila překrásná holčička jménem Terezka. Takže momentálně se vše točí okolo ní. Holky si Terezku zamilovaly a neustále jí chodí kontrolovat a jsou jí na blízku. Opatrují ji jako drahé kamení. Jsou to ty nejlepší chůvy, jaké si jen mohu přát. Chodíme všichni na dlouhe procházky, kterých si moc užíváme a trávíme dny pospolu. Proto prosím, neberte to za zlé, že se stránečky nebudou často aktualizovat.