Novinky

16.08.2012 14:46

 

Po odchodu štěňátek jsem si domů dovezla posilu do naší psí smečky Away from Atlanta Dorado Blanco. Na tuto fenečku jsem čekala dlouho a splnil se můj sen mít fenečku ze zahr. spojení :o). Domácky jí říkáme Týna. Je to velice nadějná a perspektivní fenečka, která se u nás zabydlela velice moc rychle a skamarádila se s našima holkama.Je to velice temperamentní holčina se kterou šijou všichni čerti. Je velice moc kontatní, ničeho se nebojí a do všeho se vrhá velice moc s chutí. Nejvíce si rozumí s naší Orsinkou. Jsou to nerozlučné kamarádky. Neustále se okusují, hrají si spolu, dokonce i vedle sebe umí i spinkat. No prostě úžasná fenečka. Již nyní v tomto mladém věku má chuť neustále něco aportovat a držet v papulce. Učíme se samozřejmě základním povelům "Ke mně"-na píšťalku i bez ní. Jde ji to hezky, hlavně když mám odměnu. Je to veliký jedlík. Za což jsem mocinky ráda. 

Jinak holky jsou totálně bez srsti jak už to v tomto období bývá. 

Foteček nemám mnoho jelikož zatím nemám foťáček, ale již se na tom pracuje. 

Byla u nás na návštěvě moje kamarádka Květka a její syn Mikuláš, kteří byli tak hodní, že s námi strávili několik dní a socializovali jsme Týnu a seznamovali spolu s nimi s okolím. Týna vše zvládá a zvládla na jedničku.Květka mi i nafotila Týnušku a holky, za což ji moc děkuji. Byla to super návštěva, kterou jsme již přes rok plánovali. Květka bydlí v daleké Stráži nad Ohří, okolí okr. Karlovy Vary. Těšíme se již nyní na další naše setkání. :o)

Moc chci i poděkovat majitelům vrhu A, za posílání překrásných foteček jak se báječně našim odchovům daří. Moc mě překvapujete a jsem šťastná za vše co pro štěnda děláte. Jsem na všechny moc pyšná. A jelikož brzo oslaví 4 měsíce věku na tomto světě, chtěla bych nějaká štěnda i navštívit po domluvě. času nyní moc není, ale na vás si udělám čas vždycky. Moc se těším.